Jak reklamować, wymieniać lub zwracać towar
Nie martw się, zajmiemy się Twoją sprawą :) Zapoznaj się uważnie z procedurą najprostszego sposobu złożenia reklamacji lub wymiany towaru:
Otworzy się aplikacja, w której możesz wpisać swoje roszczenie.
Po wysłaniu zostaniesz przekierowany do wydruku raportu.
Zapakuj towar wraz z kopią protokołu
oraz kopię dowodu zakupu
Zamów dotowany odbiór przez Zásielkovna
https://www.dancemaster.pl/zbiorka-pocztowa-pl, lub wyślij towar na adres
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice
Po opłaceniu „odbioru” otrzymasz pocztą kod kreskowy
za przesłanie towaru na pocztę
Wyślij towar przez Zásielkovňa (najbliższy oddział)
https://www.packeta.pl/oddzialy lub pocztą.
Jako kanału komunikacji używaj wyłącznie adresu help@dancemaster.net,
lub zadzwoń pod numer +48 696 372571. Kanały komunikacji inne niż SMS,
Nie akceptujemy WhatsApp, Messenger itp.