DanceMaster PL
Loading...

Ta strona korzysta z plików cookies

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny internetowej, udostępniamy naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. Partnerzy mogą łączyć te dane z innymi informacjami, które im przekazałeś lub uzyskałeś w wyniku korzystania przez Ciebie z ich usług. Więcej informacji na temat plików cookie, praw użytkownika i prawa do wycofania zgody znajdziesz w naszym oświadczeniu o ochronie prywatności.

Jak reklamować, wymieniać lub zwracać towar

Nie martw się, zajmiemy się Twoją sprawą :) Zapoznaj się uważnie z procedurą najprostszego sposobu złożenia reklamacji lub wymiany towaru:

Zrób protokół
https://www.dancemaster.pl/index.php?route=account/return/add

Otworzy się aplikacja, w której możesz wpisać swoje roszczenie.
Po wysłaniu zostaniesz przekierowany do wydruku raportu.


Zapakuj towar wraz z kopią protokołu
oraz kopię dowodu zakupu

Zamów dotowany odbiór przez Zásielkovna
https://www.dancemaster.pl/zbiorka-pocztowa-pl, lub wyślij towar na adres
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice

Po opłaceniu „odbioru” otrzymasz pocztą kod kreskowy
za przesłanie towaru na pocztę

Wyślij towar przez Zásielkovňa (najbliższy oddział)
https://www.packeta.pl/oddzialy lub pocztą.

Jako kanału komunikacji używaj wyłącznie adresu help@dancemaster.net,
lub zadzwoń pod numer +48 696 372571. Kanały komunikacji inne niż SMS,
Nie akceptujemy WhatsApp, Messenger itp.

Blog

Instagram