Postanowienia ogólne
Niniejsze warunki handlowe i reklamacyjne regulują prawa i obowiązki stron umowy wynikające z umowy kupna zawartej pomiędzy sprzedawcą, którym jest DanceMaster s.r.o. z siedzibą pod adresem Sokolovská 10, 040 11 Košice, rej. OR departament s.r.o. Wpisać numer: 32664/V oraz do kupującego (paragrafy dotyczące ustawy o ochronie konsumentów dotyczą wyłącznie konsumenta, a nie osób prawnych i osób niebędących konsumentami).
Dane kontaktowe sprzedawcy:
DanceMaster s.r.o., Sokolovská 10, Koszyce
Identyfikator: 47210281
Numer VAT: 2024105160
Numer VAT: SK2024105160
Telefon: +48 696 372571
Wyślij e-mail na adres info@dancemaster.pl
Organ nadzorczy:
Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI) Inspektorat SOI Regionu Koszyckiego Vrátna nr. 3, 043 79 Košice 1 dział kontroli technicznej produktów i ochrony konsumentów oraz dział prawny tel. nr: 055/6220 781 http://www.soi.sk, http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti-soi
Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe stanowią część umowy kupna oraz umowy kupna na odległość i regulują relacje pomiędzy dostawcą z jednej strony a kupującym (klientem) z drugiej.
Do zawarcia umowy kupna dochodzi poprzez wysłanie zamówienia przez kupującego i otrzymanie zamówienia przez dostawcę. Dostawca niezwłocznie potwierdzi kupującemu przyjęcie zamówienia e-mailem informacyjnym. Wiadomość e-mail wysłana automatycznie po skompletowaniu zamówienia nie jest uważana za zaakceptowaną. Zawierając umowę kupna, kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi warunkami, w tym procedurą reklamacyjną, i zgadza się z nimi. Kupujący przed złożeniem zamówienia ma możliwość zapoznania się z niniejszym regulaminem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub jego części w przypadku niedostępności towaru. W przypadku, gdy cena dostawcy towaru uległa istotnej zmianie, towar nie jest już produkowany lub dostarczany, sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy kupna. Jeżeli kupujący zapłacił już część lub całość ceny zakupu, kwota ta zostanie zwrócona na jego konto.
Wszystkie stosunki umowne zawierane są zgodnie z porządkiem prawnym Republiki Słowackiej. W stosunkach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, jeżeli stroną umowy jest konsument, stosuje się przepisy ustawy nr. 40/1964 Dz.U., Kodeks cywilny z późn. zm. i ustawa nr. 634/1992 Coll., Ustawa o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami. W przypadku osób prawnych stosunek umowny reguluje ustawa nr. 513/1991 Coll., Kodeks Handlowy z późniejszymi zmianami.
Zapłata
Wybierz formę płatności - pobranie, karta płatnicza, przedpłata - z góry na nasze konto.
Podczas realizacji zamówienia możesz wybrać najdogodniejszą dla siebie opcję płatności.
Płatność przy odbiorze
- płacisz gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki
- pobierana jest płatność gotówką przy odbiorze
Płatność kartą
- akceptujemy karty Mastercard i Visa
- płatność kartą nie jest pobierana
Pre-faktura - płatność z góry na nasze konto
- w przypadku tej opcji informację o płatności wyślemy na podany adres e-mail drogą mailową po skompletowaniu zamówienia
- płatność przelewem jest BEZPŁATNA
transport
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej i Poczty Słowackiej. Dostawa przesyłką kurierską następuje zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych od wysłania paczki. Zamówienia staramy się wysyłać w ciągu 14 godzin tego samego dnia. Firmie kurierskiej przekażemy Twoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, e-mail i ewentualnie telefon.
Dostawa kurierem
- dostawa przesyłką kurierską pod wskazany adres
Transport Pocztą Słowacką
- Polecana przesyłka Poczta Słowacka
- Dostawa wyłącznie na terytorium Republiki Słowackiej
- Warunkiem skorzystania z tej formy transportu jest mała paczka, którą można nadać Pocztą Słowacką jako przesyłka polecona.Dotyczy to tylko małych przesyłek o wadze do 1 kg.
- Należy poczekać na potwierdzenie zamówienia ze sklepu internetowego, które również potwierdzi i zatwierdzi tę opcję wysyłki.
Transport przez Zásielkovna
- dostawa do punktu odbioru firmy Zásielkovňa, wykaz oddziałów znajdziesz tutaj https://www.zasielkovna.sk/pobocky
Oferta towarów
Przybliżona dostępność prezentowanego towaru, rozmiaru i koloru wskazana jest na karcie produktu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zakończenia produkcji określonych produktów (kolorów, rozmiarów) bez wcześniejszego powiadomienia. W przypadku pomyłki sprzedawcy i wyświetlanego towaru nie ma w magazynie określonego rozmiaru lub koloru, a klient zapłacił za towar, sprzedawca zwróci klientowi zapłaconą kwotę lub zaproponuje alternatywę dobra.
Czas dostawy
Czas dostawy ma charakter informacyjny. Naszym celem jest jednak dostarczenie towaru do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane opóźnieniem w wysyłce lub dostawie towaru z jakiejkolwiek przyczyny.
Cena produktu
Ceny obowiązują w chwili złożenia zamówienia i są ostateczne.
Rabaty i bonusy
Poszczególne rabaty, promocje i bonusy nie łączą się ani nie sumują. Klient zawsze ma prawo zastosować najkorzystniejszą ofertę. W przypadku odstąpienia od umowy lub częściowego zwrotu towaru, rabaty (bonusy za zwrot, darmowa wysyłka i inne) wynikające z pierwotnej wartości zamówienia tracą ważność.
Okres gwarancji, reklamacje, wymiana
Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie otrzymania towaru przez Klienta. Okres ten ulega przedłużeniu o czas, w którym towar był objęty naprawą gwarancyjną.
Na wszystkie towary udzielany jest okres gwarancji wynoszący 24 miesiące. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia spowodowanego użytkowaniem. W takim przypadku krótsza żywotność produktu nie może być uznana za wadę i jako taka nie może być reklamowana. Gwarancja nie obejmuje również przypadków, w których towar został uszkodzony w wyniku niewłaściwego, nieprofesjonalnego obchodzenia się z nim.
Kupujący został należycie zapoznany z procedurą reklamacyjną oraz poinformowany o warunkach i sposobie reklamacji towaru, w tym o miejscu składania reklamacji oraz o wykonywaniu napraw gwarancyjnych zgodnie z ust. § 18 ust. 1 ustawy nr. 250/2007 Z . z. o ochronie konsumentów oraz o zmianie ustawy Słowackiej Rady Narodowej nr 2007/2013. 372/1990 Zb. o wykroczeniach ze zmianami (dalej: „Ustawa”) w chwili przed zawarciem umowy sprzedaży, poprzez umieszczenie niniejszego regulaminu na odpowiedniej podstronie sklepu elektronicznego sprzedawcy, a kupujący miał możliwość zapoznania się z nim wcześniej wysłanie zamówienia.
Jeżeli w okresie gwarancyjnym w produkcie wystąpi wada, Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu. W celu zgłoszenia reklamacji Klient dostarczy towar wraz z potwierdzeniem zakupu dostawcy na własny koszt. Klient może również dostarczyć towar drogą pocztową, w opakowaniu musi znajdować się reklamowany towar, kopia dowodu zakupu oraz opis wad. Aby przyspieszyć reklamę, zalecamy wypełnienie internetowego formularza reklamacyjnego i przestrzeganie zalecanej procedury reklamacyjnej https://www.dancemaster.sk/ako-reklamovat
Reklamacji nie podlegają błędy powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnego ze sposobem i celem używania towaru do tego przeznaczonego.
Reklamacje, w tym błędy, będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w terminie trzydziestu dni od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu rozpatrzenia reklamacji, Klientowi przysługuje prawo do wymiany towaru lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.
Odstąpienie od umowy
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Dostawca nie spełnia ustalonych warunków dostawy. W takim przypadku dostawca zwróci wpłaconą kwotę pieniężną na konto klienta w ciągu 30 dni od odstąpienia od umowy. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.
Odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny
Zgodnie z § 53 ust. 7 Kodeksu Cywilnego, kupujący w sklepie internetowym ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez jakichkolwiek sankcji w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Jeżeli Klient wybrał inny sposób dostawy lub zapłaty za towar oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci Klientowi koszty transportu (dostawy towaru) lub zapłatę za towar w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi . Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.
OSTRZEŻENIE! ponadto nie ma możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w następujących przypadkach:
- jeżeli jest to sprzedaż towaru zamkniętego w opakowaniu ochronnym, którego nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, a którego opakowanie ochronne zostało naruszone po dostarczeniu
- jeżeli jest to sprzedaż towaru wyprodukowanego według specjalnych wymagań konsumenta, towaru wykonanego na wymiar lub towaru przeznaczonego specjalnie dla jednego konsumenta
Koszty zwrotu i wymiany towaru
Klient ponosi koszty transportu związane z wymianą, reklamacją, odstąpieniem od umowy.
Informacje na temat stosowania plików cookies
Strona internetowa w swoim działaniu korzysta z usługi Cookies. Używamy plików cookie na przykład do uwierzytelniania podczas logowania się na Twoje konto, do przechowywania informacji w Twojej przeglądarce internetowej, do przechowywania informacji, które pozwolą nam przywrócić Twoje konto w przypadku zapomnienia hasła itp. Po prostu używamy plików cookie, aby umożliwić funkcjonalność naszej witryny, co pomaga nam świadczyć dobrą obsługę.
Jeśli nie chcesz korzystać z usług Cookies, możesz dokonać w swojej przeglądarce lub urządzeniu ustawień, które pozwolą Ci wybrać, czy w przeglądarce mają być włączone pliki cookies i je usunąć. Więcej informacji na temat takich ustawień znajdziesz w pomocy dla Twojej przeglądarki lub urządzenia. Usunięcie plików Cookies może spowodować, że niektóre części naszej witryny nie będą działać poprawnie.
Prywatność
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdziesz tutaj.
Dostawca gromadzi i przechowuje, za zgodą klientów, ich dane osobowe, które są wykorzystywane do przetwarzania i wysyłania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem Republiki Słowackiej, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych nr. 101/2000 Zb. ze zmianami późniejszymi zmianami i rozporządzeniami. Zawierając umowę kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie i gromadzenie swoich danych osobowych w bazie dostawcy do czasu złożenia pisemnego oświadczenia o braku zgody na takie przetwarzanie.
Postanowienia końcowe
Niniejsze warunki handlowe obowiązują dla wszystkich umów zakupu zawartych pomiędzy dostawcą a klientem (konsumentem końcowym). Relacje pomiędzy dostawcą a innymi klientami (osobami prawnymi, szkołami itp.) regulują Kodeks Handlowy. Dostawca zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany Regulaminu.